Jäseneksi?

JoA: jäseninä on aktiivisia kilpailijoita, sekä omaksi ilokseen lajia harrastavia. Jäsenyyttä on myös yhdistyksen omiin kilpailuihin osallistuminen talkoolaisena, järjestämis apulaisena tai muuhun toimintaan osallistuminen.

Ennen jäseneksi hakemista tutustuthan tarkoin yhdistyksen sääntöihin

Sekä jäsenrekisterin rekisteriselosteen voit lukaista täältä.

Mikäli haluat paikan koulutusryhmistämme, ota yhteyttä ennen jäsenhakemuksen lähettämistä, niin voimme tarkistaa ryhmätilanteen. JoA:ssa voit harrastaa myös vaihtuva-aikaisessa pienryhmässä, mikäli et tarvitse pienryhmäpaikkaa. Tämä tarkoittaa, että kerran viikossa voi varata kalenterista puoli tuntia harjoitteluun. Jokaiseen pienryhmämuotoon voi hakea lisäksi itsenäisen treenioikeuden. Voit myös vain liittyä jäseneksi ja jäsenedut ovat käytössäsi, tai JoA voi olla vain lisenssiseurasi. Jäsenvalinnat tekee hallitus lähetettyjen jäsenhakemusten perusteella.

1.10.2021 alkaen JoA:n pienryhmissä harjoittelevien tulee edustaa Joensuun Agilityurheilijoita kilpailuissa.

16.4.2023 alkaen normaalijäsenyyden rinnalla on juniorijäsenyys alle 18-vuotiaille, jossa maksut ovat -50 % normaalimaksuista.

Jäsenyyttä haetaan sähköisellä lomakkeella: JÄSENHAKEMUSLOMAKE

Maksut:

Liittymismaksu JoA:n jäseneksi on 80€ ja juniorijäseneksi 40 €, sekä vuosittainen jäsenmaksu on 30 €/normaalijäsenyys ja 15 €/juniorijäsenyys. (2023).

Jos sinulla on jäsenyydestä kysyttävää, ota yhteyttä jäsensihteeriin: jasensihteeri.joa@gmail.com

Tintin lemmikistä Joensuun Agilityurheilijoiden jäsenille harrastaja-alennuksena kaikki normaalihintaiset koiranruoat -5% ja kaikki normaalihintaiset tarvikkeet -10%!